22:27 Natti natti.

Nu har jag krupit mig till sängs och ska snart släcka min lampa , men innan det ska jag kolla på  william han är så jäkla go älskar honom! klicka här för att komma till hans senaste klipp "springer du med armen?"
Om vi kommer till morgondagens planer så vet jag inte hur det blir. Kanske drar mig till kungsbacka får se hur allt blir det brukar lösa sig , what ever .. Om det blir så att vi åker till kungsbacka så blir det möjligtvis LITE shopping och bio , skulle behöva någon gullig topp eller ett par byxor men tror inte mamma förstår det eftersom jag precis köpt ett par byxor men ajajajajajajajajaj.. Får se vad jag har råd med , just nu är jag ganska fattig. Tycker väldigt synd om mig själv , jag kan aldrig spara.. Och min systemkamera får jag inte tillbaka för den är helt helt paj så måste köpa en ny men det inebär såklart spara pengar .. Fick ju min förra av pappa för att jag hade hjälp honom med lite grejer men nu måste jag antagligen spara till en helt själv och det kommer inte funka , har ni något bra tips för att spara pengar? Aja godnatt på er så hör jag förmodligen av mig imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0