A lot of fun.

Vart med molly idag en massa knass ..
Satte oboy pulver i halsen och hostar fortfarande , va helt röd i ansiktet o molly bara skratta.
Haha fina vän det , vi gick en liten promenad ner till havet o prata vi såg en asball sjöstjärna som flytta på sig hela tiden o sen poff var den borta ........... Sen följde jag henne en bit på vägen hem och vi såg en massa läskiga katter dom var inte normala .. Jag har inget emot katter men dom vi såg var läskiga , dom typ stirra på oss som om det var vi som var dumma i huvudet men asså nää det var inte kul att bli bitchblickad av en katt!
Imorgon åker jag till kungsbacka drar med mig någon kompis i sista minuten brukar fungera så , annars åker jag själv lika trevligt det.. ibland. Ska gå till lite olika ställen är mest ute efter ett par jeans o tröja men vet inte vad jag har pengar till som vanligt eheheh.
Men nu ska jag förbereda lite saker , gå o lägga mig tidigt. Behöver min sömn annars kommer jag vara förstörd imorgon och det skippar jag helst. Många jobbiga lektioner imorgon , torsdag gillar inte att gå i skolan då men snart är det fredag vilket är skönt ! Bli förmodligen elektronen på lördag också!
Ha det bäst folket så hörs vi!
Min fina molly en riktigt bejb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0