Bakis på godis!

Hjälp vad mycket godis det blev igår typ bakis på godis ?! Haha nej såklart inte men tror nog jag åt lite för mycket än vad jag borde gjort! Men igår var en super mysig påsk , firade den med härliga vänner ville att kvällen aldrig skulle ta slut igår. Men eftersom jag ska sälja gt så fick vi åka därifrån vid halv ett , men det har vart en underbar påsk i vilket fall. Idag ska jag bara vara hemma chilla mysa med familjen ganska skönt , och typ proppa i mig resten av godiset? Never , aldrig mer igen så mycket godis .. Ska nog ta o städa upp lite i mitt rum det ser för jävligt ut. Vad ska ni göra idag? Puss!
(arkivbild på mig o elin löveja )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0