Du surrar och jag snurrar.

Hej sunshines , vad händer ?
Själv sitter jag bara här och lyssnar på nrj , yes yes ganska kul faktiskt.
Har slappat idag typ standard .. Känns som att måndag kommer bli ganska grym
ner till brasan och möta lite folk , så mysigt!
Alla tror att det bara hänger massa fyllon där nere vafan , jag har varit där nere vart ända år och lixom
det finns väl folk som är berusade men inte helt packade. Haha , men asså aja .. Imorgon är det söndag känns skönt att vi slipper skolan måndag tisdag . Men som sagt söndag imorgon blir att sälja gt som vanligt ööh , Justin är på tv på morgonen medans jag är ute .. FML ehhe. Får se det på datan sen , förmodligen ska jag skaffa gym kort imorgon också får se hur det blir . Det är ju bra att få en liten grund iallafall. Men känns inte riktigt värt tränar ju som fan på sommrarna haha , tennis.. Nä men nu orkar jag inte blir ju själv förvirrad !
Måste ju shoppa också asså dagarna är för korta .. Juste ska träffa tilda också haha hjälp.
Men nu får ni ha det riktigt mysigt så hörs vi sen , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0