Godmorgon babes!

Åhh dumma väder! Har förstört min dag totalt ju! Fy tusan vädret styr verkligen ens humör. Jaja vad kan man göra ? Hade tänkt berätta en grej också , ni vet ju att det inte alltid är så bra uppdatering och så. Men nu hade jag tänkt att jag bloggar när jag har tid och lust för bloggingen ska vara kul och inte någon press "måste uppdatera bloggen" vill absolut inte tappa läsare men läget är såhär just nu. Men jag kommer dock inte sluta blogga ! Jag kommer uppdaterna när jag känner för det och ahh ni förstår? Vissa dagar kommer det vara mycket blogging och vissa inte. Ni kan räkna med ett inlägg per dag kanske ? Men jag ska såklart göra mitt bästa för att uppdatera bloggen och hålla den på benen! Idag ska jag inte göra så mycket eftersom vädret förstörde mina plans.. Tror jag har blivit förkyld ? Pratade med elin idag och hon sa att jag lät väldigt hes? Hoppas det lägger sig tills imorgon iallafall om inte vädret leker igen ? Vissa säger att det ska regna hela veckan men det står jag verkligen inte ut med nu när det är lov?! Jag vill ut nu! Jaja får väll typ ha ta hand om mig själv dag eller något? Har ju massa saker till huden o sånt som jag aldrig andvänt , värt att testa ? Maybe that..
Ha det bra goingar!
Längtar så till afrika , helt underbart att jag ska få uppleva det igen , kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Vinnaren av Dagens blogg är nu utsedd, de blev nog du ;) kolla här själv: http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-4.html#comment

Om inte anmäl dig igen :D KRAM !

2012-04-10 @ 18:24:18
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0