Hands up and touch the sky.

Vet inte vart jag ska ta vägen , vart ska jag göra av min glädje?
Känner mig så fucking otroligt glad , förstår inte varför är lycklig ?
Men allt känns så bra , skolan går bra fast imorgon kommer jag inte vara fullt lika glad kan jag lova !
Tyska japp japp .. Har varit en ganska obalanserad skoldag vart frustrerad glad och ledsen haha.
Kom hem för några timmar sedan fixade lite mellanmål o satte mig med matten , gjorde ett matte prov som jag hade missat och lite i matteboken för jag älskar att ligga förre alla andra *happyface* typ?
Nä men då kan man chilla lite lixom och procent är väldigt enkelt engligt mig .
Ska handla lite söta toppar i veckan. Funderar på att tjata på mamma att vi ska åka till ullared man kan ju köpa en massa enkla shorts / byxor o fixa dom med nitar tie dye revor finns massa fint ju spets?!
Något jag verkligen ska försöka mig på , unikt!
Sen har ju ginatricot massa fina shorts med nitar grymt snygga fast känns inte som något jag kommer köpa men grymt snygga iaf ! Sitter just nu o kollar på gina's hemsida ska ha två tröjor därifrån , ska kolla lite på modekungen , newyorker och monkey funderar på H&M också men hittar inget där längre så ..
här har ni en fin bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0