Jag sväljer dina lögner för att få känna smaken.

Har precis varit ute på en promenad så himla skönt jätte fint väder ute ju , det snöade imorse haha blev förtvivlad men nu är det sol igen och allt är så vacker så! Ska göra en smothie borde ta med mig en till skolan äter ju inte skol maten så ofta , smoothie är ju ganska underskattat ? Tycker det är så gott , nyttigt dessutom !
Ska ha lite godisförbud äter inte lösgodis men det är chips jag är så himla förtjust i och när man tagit ett går det inte att sluta? Jaja just nu är jag lite äcklad av det onyttiga ... Elin har fått mig att lyssna på några låtar som verkligen får en att tänka till och gillar dom lite faktiskt . Tyckte först att dom var förrvirande men som sagt ganska okej!
Kom inte ihåg vad bandet hette eller låtarna men en av dom är nog svalka vindar? Något sånt ..
Men nu ska jag göra min hallon smoothie yes yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0