Länkbyte!

Hej på er , just nu vill jag gärna ha ett länkbyte , det är bara att kommentera och om ni vill så kan ni väll skriva vad ni har för statstik? Nu vet ni det som sagt bara att kommentera ! Vet inte riktigt vad som händer idag , är lite deprimerad över att jag måste gå upp 08:00 på både söndag och måndag vilket inebär att jag måste lägga mig tidigare fml. Jaa tycker faktiskt inte att det är riktigt okej .. tror jag ska lägga ner det eller jag vet inte , men ja kanske tjänar bättre att sommarjobba hos min pappa? Han är ju ganska generös också nu när jag tänker efter haha , får se om det blir så .. Hatar verkligen att sälja gt det är så himmla lamt. Hej caroline vad gjorde du i söndags? Jag sålde gt *angelface* Jaha vad trevligt ..
Imorgon är det påsk , då ska jag nämligen bort om jag inte ändrar mig.
Men min kompis kommer dit så det kanske inte blir så himla tråkigt får vi hoppas!
En bild på mig o elin från i måndags , hope you like it yeeh.
Glad påsk på er och ha en bra fredag babes!

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar/ det e klart carro ;) lägger upp ett inlägg inom en timme :D glad påsk på dig! :P

2012-04-06 @ 15:40:11
URL: http://creameme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0