Om i mååndags.

Lovade att jag skulle berätta lite om igår för er! Var nog den bästa måndagen i världen , seriöst det vart en sån himla bra måndag , vet inte riktigt vad som va så speciellt med just denna måndag men men borde kanske börja berätta nu .. Vi hade elevens val och jag emma och mira gjorde jätte fina våfflor som vi åt , sen fick jag världens panik för jag kom på att klassen skulle på teater i kungsbacka å bussen går en viss tid som jag inte hade koll på. Emma o mira skulle vara kvar i skolan för dom skulle vara med i km så ah ensam stressade jag till bussen och hittade faktiskt till rätt buss !! Sätter mig ner o andas andas så dröjer det typ 5 minuter innan bussen startar motorn o brummar iväg ..... haha stressade i onödan inte jätte kul .. Dock så hade jag o elin jätte kul på bussen hon har fått someday ni vet , justins parfym . Det var den goaste perfymen någonsin helt underbar! Och efter teatern så va livet bara helt underbart ! fattar inte varför vart bara så himla glad efter och vi alla skratta o flummade , humöret har faktiskt hållt i sig för vart på bra humör idag också .. eller nästan haha . Bara det att jag måste plugga hela dagen , matte det är så jäkla tråkigt så de är inte sant ! Måste göra tyska också .. fml. Haha bra humör som sagt ?
ÄÄm idag i skolan .. vart ganska okej , ska shoppa med mamma imorgon så det är väll det som hållt humöret uppe kanske ? Känner ett sug av att baka , av allt man kan göra .. baka ..! Aja först o främst plugga plugga plugga ..
och förlåt för den dåliga uppdateringen ska försöka skärppa mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0