Plötsligt händer det!

Jag lyckades skicka in mitt tyska arbete i tid helt otroligt!
I feel proud of my self , det blev helt cepe men det får funka bara att sitta med huvudet ner i bänken
när det ska redovisas , jag brukar skämma ut mig själv så i think this will not be a speciall moment ?
Fin engelska som vanligt dårå. Min dag har varit strulig men orkar inte prata om den för är helt slut nu och det är så underbart med helg! Ska nog lägga mig innan tolv kommer inte vara vaken så länge till. Har sminkat av mig nu och håret sitter i en knut på huvudet och ska snart lägga mig i sängen , kommer modern family ? Aja det är fredag något borde ju gå annars finns ju böker hahahaha.
Bilder på tröjan är fotat så bara att lägga upp det på datan gäller att komma ihåg det.
Men godnatt sålänge så hörs vi!
Asså förlåt men jag orkar inte lägga upp några bilder för jag vet inte vad mina bilder tagit vägen orkar bara inte med att blogga ?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare?

Var då gärna med och tävla om att bli veckansblogg

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/15-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-21 @ 22:31:08
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0