SlappARN.

Hej folket , hur mår ni ? Haft en bra helg?
Själv mår jag toppen bara lite sliten men haft så otroligt kul så inget att lipa för direkt.
Igår var jag ute med några vänner och det va riktigt kul , träffade en massa.
Det var dock inte bestämmt från början eller jag visste om det men hade inte tänkt gå ,
men jag tog rätt beslut och gick. Vi dansade och hade allmänt kul.
Kom hem tidigt vid elva halv tolv satte på mig mjukisbyxorna och la mig i sängen mysigt.
Skulle laddat upp bilder på min tröja och det orkar jag inte just nu så tar en bild från ginas hemsida.
Det är en spetströja , gul. Köpte den för 199:- Inte så dyrt och ganska värt.
Kommer någ användas i sommar till ett par shorts o typ bikini under enkelt.
Idag är det jag som fixar maten så ska börja med det , inte ett dugg hungrig
så vet inte om jag ska äta. Men iaf massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0