The hunger games.

Fy tusan vilken fiml! Helt underbar , så otroligt bra kan verkligen inte beskrivas med ord. Sorg lycka allt i ett , får en kick av att tänka på filmen. Ni får inte missa att se den , värd vart ända öre!
Vart en ganska lyckad dag trots allt , vi va i kungsbacka runt .. två kanske ? Vi hoppade omkring på kungsmässan jag o elin , provade en massa , badkläder , jeans och söta tröjor men inget passade mig i smaken ..
Sen när vi skulle hämta ut biljetterna till filmen så gick vi förbi CC och jag blev så himla kär i deras kläder så det vart inte sant! Så nu har jag o elin bästämmt vad vi ska ha på skolavslutningen !
Kommer bli en jätte bra sommar känner det på mig , 2012.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Kolla då gärna in min video om hur man kan få fler besökare och en större blogg här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-04-11 @ 23:13:13
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0