TLC

Dags för cake boss älskar det programet dom gör extrema tårtor!
Lite kul för asså jag hatar tårtor och blir nästan äcklad av det men jag älskar att baka och ganska intressant att se hur ett sånt bageri fungerar eftersom jag själv vill öppna ett mysigt litet café .. någon gång i livet.
Sedan är det what not to wear så det blir antagligen tlc hela kvällen.
Om jag hinner så ska jag ut på en promenad men det är så jäkla dimmigt så blir nog inte av ..
Har inte haft min bästa dag men jag lär mig , hur jag ska hantera mig själv i dessa lägen haha.
Få mig själv glad och jag lyckades denna gång! Nu är jag på sånt himla bra humör.
Om jag tänker efter så är det inte så konstigt att jag vart på risigt humör , somnade halv fyra inatt pga min hosta.
Imorgon hoppas jag på en underbar dag! Ska upp ganska tidigt men känner redan att jag börjar bli trött så inga problem med att somna hoppas jag.
måste faktiskt säga att jag ser upp till the "cake boss" hahah . Någon                                                                 gång ska jag äta på carlos bake shop!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Jag har gjort två videos där jag berättar hur man kan få fler besökare och en bättre blogg. Kolla gärna in dem :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/12-april-2012-sa-far-du-fler-besokare-2.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-04-12 @ 22:53:12
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0