trött , lycklig & glad.

När jag vaknade imorse så var kungsbacka första tanken och jag kännde direkt ingen lust för att åka dit.
Jag stannade hemma och klockan ringde ju halv åtta dorg mig till åtta gick upp o gjorde frukost.
Jag funderade lite på vad jag skulle hitta på idag , drog på mig ett par byxor o gick till stallet helt enkelt.
Platsen jag älskar med andra ord , älskar stallet och såklart hästarna.
Fick några knasiga bilder på offi som kanske kommer upp senare. Och under den tiden kände jag mig som världens lyckligaste person. Att gå till stallet o krama om hästarna gör mig på sånt obeskrivligt bra humör!
Sitter och ler nu när jag tänker på det haha.
Har inte riktigt gjort något mer eller småsaker som kanske inte är så intressanta.
Men nu ska jag äta mat o ha en bra kväll med massa glädje!
Och som ni vet uppdaterar jag lite som jag känner för.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0