"uppdate från svenchkan"

Just nu har jag svenska lektion därefter tyska och sen är skolan över och det är helg!
V'ldigt skönt faktiskt! Försöker planera in lite shopping innan söndag men kan bli svårt får se hur det blir.
Idag ska jag bara slappa hemma o städa mitt rum ser hemsk ut så får ta hand om det.
Ska köpa lite gott också så det blir säkert nice , får se om jag hänger med elin idag har svårt att bestämma mig , vet inte ens om vi ska bort idag haha. Mina fredagar brukar vara fullbokade så ibland är det skönt att bara slappa.
Lever livet och ser hur det blir! Nu ska vi läsa upp fina dikter men killarna skriker så mycket eftersom dom gamear så ahh .. Är riktigt hungrig eftersom jag inte fick i mig någon riktigt frukost.. Men tyska sen lunch och maten serveras ute , kanske hoppar lunchen o äter hemme men aja som sagt kan aldrig fatta beslut.
Vi hörs!
ganska söt ändå men justin är överlägsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0