-

Förlåt att jag inte uppdaterat något i dag men vart inte riktigt på humör för det efter gt rundan haha . Så himla hemskt var det usch vilket väder fy tusan! Det regnade som.. det regnade mycket helt enkelt. Men jag va bara ute i typ 30 min för jag orkade inte längre och det känndes inte riktigt värt. Men iallfall så har jag varit med elin idag eller typ två timmar men blir så glad av den bruden! Just nu sitter vi o planerar inför imorgon , liten shopping tur kanske ? Om jag ens har pengar .. Vi hade även tänkt kolla på bio , inte titanic som alla andra utan någon annan får se vad det blir kanske inne i göteborg om jag vågar åka tåg? Kanske låter knäppt men jag tycker det är jätte leskigt att åka tåg .. varför blev texten så stor åååhh . Ha en mysig kväll , ska sova ut riktigt ordetligt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0