"we found love"

Hittade ingen bra rubrik så det fick bli " we found love" lyssnade på den innan ahaha :)
Är på ganska bra humör , påsklov yeeh känns bra ! Vet inte vad jag ska hitta på nu när jag är ledig ..?
Nu ska jag iallafall skriva klart min engelska berättelse för skrev inget på självase lektionen .. joa.
Vet ni vad ?! jag är ensam hemma, Nu kan jag skrika hur mycket jag vill, awsome ju !!
Yees lycka tyyp . Vet inte riktigt vad jag ska skriva , Det är torsdag en riktigt bra torsdag faktiskt!
Har ändå haft matte prov men asså jag blir inte så nervös längre eller ibland , men det är igentligen inget att hetsa upp sig för , ja menar vet man att det kommer gå dåligt så är det ju bara att göra sitt bästa eller hur?
Man kan ju inte göra mer lixom . Men nog om detta skol prat! Ska fixa något gott att äta och vara lite social , det blir bra . jajamen det var allt , ta vara på mitt påsklov !
Glad Caroline !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0