Whop Whop.

Drar till kungsbacka idag men bara för att fika lite o sen åka hem igen ha mysigt hemma!
Tror vi ska iväg någon gång vid fem eller så gäller att vara hemma i tid som jag kan ha svårt för ibland.
Men det kommer bli en bra fredag känns det som , btw jag har nästan alltid rätt så det så!
Har tyska nu och sitter med min fula storybird som ska lämnas in idag kommer inte hända.
Måste spela in en massa tyska , får göra det om jag hinner. Bor ju på samma gata som min tyska lärare så kan ju fråga om hon kan öppna mappen när jag är klar haha smart där ?!
Men nu ska jag jobba skiten av mig eller vi säger så!
Har ingen bild på denna himla skoldatan så ni får klara er utan det.
Uppdaterar förmodligen när jag kommer hem , visar vad jag köpte igår bara en tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0