BABY .. I LOVE YOU.

Hej , här sitter jag .. Intressant att veta. Nä men jag har precis duschat och kollat avsnittet från igår på äkta människor (är fast i den serien totalt!!) Iallfall så ville jag bara säga att jag lever och att kärlek är helt underbart. Vissa av er bara ääm hur tänker hon igentligen , visst kärlek är jobbigt , speciellt olycklig kärlek.. Men ibland är kärlek det bara så himla gosigt eller hur ?! Vet ni vad , jag blev helt plötsligt sugen på kladdkaka ( MonGOO?) men det är måndag så ingen kladdkaka idag *sadface*
Ha det bra så hörs vi ikväll !

Kommentarer
Postat av: Jamie

Haha going , "kärlek kan vara så gosigt, vet ni jag är sugen på kladdkaka" haha <3

Super fin blogg vännen absolut värd att följa <3

2012-02-13 @ 15:39:08
URL: http://jamiewenergrund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0