Heeeyy

Hej på er !
Jao ska berätta lite kort om min dag så var jag ju i skolan som alla andra , dagen gick otroligt fort lixom whop whop så var lunchen och gympan över , hade tyska med molly eller kan man kalla det tyska?
NEJ vi tog bara en massa fula bilder :PpPp hähäh!
Hon följde med mig hem och vi struntade i att ta något mellanmål och gjorde kolabollar eller bara kolasås!
Shit va gott det var ! Jag har inte tyckt om kolasås speciellt mycket innan men när man gör den själv blev det en helt annan sak ! Ni borde verkligen testa !
Men vi gjorde själva "smeten" till kolabollarna med vi sket i den bajs röran och DRACK upp kolasåsen , iknow sick !
Aja nog om det vi gjorde som vanligt , dreglade över kläder tog fula foton skajpa ovs ...
JAG VET VAD NI TÄNKER ...... TJENA VILKA SNYGGINGAR !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0