HOME FROM SCHOOL

Yees yes , nu har jag precis kommit hem från skolan så himla skönt !
Är så jäkla trött håller på o dö nästan , eller det känns som det ..
Hade ju sagt att jag skulle berätta om när jag tilde och molly blev utslängda från elevsens val det var lixom för att jag inte hade något att skriva om just då , men vet inte om jag orkar berätta haha ..
Kan ju säga att jag har världens största blågula bula på benet nu , är jätte öm där och det gör bara ont .
Lyckas alltid slå mig när jag trillar :(
Idag pratade jag o mira om att börja gymma och det verkar faltiskt väldigt kul så nu ska jag skaffa mig ett gym kort men det är ganska dyrt sa mira men kollar lite på priserna men fattar inte ett skit men ser ut som att det är ganska okej priser .. Iallafall så vill jag verkligen börja gymma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0