I'm a bad girl

tja tja , ber om ursäkt för den sjukt dåliga uppdateringen ska FÖRSÖKA bättra mig , eheheh.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat blogga idag försen nu.
Mamma har ju fyllt år och bland hennes presenter som vi gav henne fanns en ny tv så den har vi precis monterat upp , nu kollar jag på the voice sverige , ganska okej ändå!
Imorgon ska jag träffa min underbara elin som kom hem från thailand idag !
Helt sjukt vad glad jag är ! Har saknat henne enormt mycket , men iallafall fick ett sms av henne och det första jag gjorde var att ringa henne , blev så glad av att höra hennes röst igen !
ÅHH BÄBI VÄLKOMMEN HEM!
Dom första minutrarna kommer bli helt galna och sen kommer vi vara ner drogade av kärlek (haha wth?)
Ahh får se om det blir några andra jag ska träffa imorgon känner mig social (hurra)
Sen så ska ju mamma ha fest igen imorgon och denna gången för vänner om man säger så.
Hade ju nästan hela släkten här igår så ganska skönt att vila denna kvällen!
Puss på er , ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0