LOVE LOVE LOVE


Of course I get jealous when you hug another girl, my whole world in someone else's arms
Förlåt för dålig uppdatering idag , har ridit hela dagen . Så himla skönt.
Vet inte riktigt vad som händer i veckan förutom att mamma fyller år på torsdag , blir att fira henne torsdag , fredag och lördag? Sen så ska jag ju börja sälja GT på söndag ser verkligen fram emot det ! Har hört att man får väldigt bra betalt *happyface*. Imorgon börjar ju sportlovet som sagt vet jag ju inte riktigt vad som händer men blir väll att vara med kompisar och så , är ju hamstervakt så jag kan ju inte sova bort hela dagen.
Lite bilder på mina "känslor" nu , ÄR SÅ HIMLA LYCKLIG !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0