new showered girl

Hejsan , här sitter jag osminkad och ser ut som en guldfisk , kul kul.
Njaoo men sitter och funderar på mina problem hahaa nu när skolan börjar kommer ju alla läxor och sånt som gör att man blir på dåligt humör när man inte är klar i tid blabla ..
Jaja är iallafall klar med en bok som man skulle läsa ut i svenskan så det är väll chill på något sätt.
Tror jag ska städa lite på rummet eller så , ska kolla på äkta männsikor ehehe..
Soma sagt hellt fast , men det är faktiskt en intressant serie ni borde se någott avsnitt , funderar på vilket avsnitt jag skulle kunna tipsa er om lite svårt har själv ingen riktig favorit sådär , men btw kolla idag ?
tror den börjar 21:00 till 22:00
Passar bra eftersom vi misst våran käraste sovmorgon !
Istället har vi elevens val , vet inte vad jag ska tycka hahaa kul och sorligt sammtidigt ?!
Jaja nu ska jag sluta babla innan ni tröttnar på mig .. Om ni inte redan gjort det hehe.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0