PAJAT RÖSTEN..

Nu blir jag galet arg , har typ pajat rösten så kan inte sjunga ..
Inte för att jag är en speciellt bra sångerska utan för att jag verkligen älskar att sjunga!
Jag är inte bra på det men jag älskar verkligen att sjunga!
Men vem bryr sig , jag vill göra det jag älskar så jaa ni får helt enkelt lida av att höra mig sjunga men ..
Pajade iallafall rösten idag på musiken då jag och några kompisar hade en sjukt rolig "talkshow"
vi skrek och flumade ganska mycket otroligt kul !
Jag och vicki körde även några justin bieber låtar vi var otroligt seriösa (nästan) ... eller inte ett skit ..
Men två killar i parallel klassen hörde oss köra några låtar och dom trodde självklart att vi var seriösa (eheheheh)
Men jag bryr mig inte .. jag har bara kul! Varför tänka när man bara kan göra?!
Livet blir typ enklare när man bara gör och inte tänker , btw mitt liv är inte enkelt det är komplicerat som fan !
Har massa andra saker jag vill babla ut om men då kommer ni tröttna ..
SÅ JÄKLA KÄR , DET ÄR VERKLIGEN SKÖNT MED LYCKLIG KÄRLEK OM MAN NU KAN KALLA DET DET !
Btw gör ett inlägg om när de tre vännerna (jagtildemolly) blev utslängda från elevens val :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0