PARTY PARTY.

Nu ska vi fira mammas fördelsedag , blir ingen stor fest direkt men ahh lite folk kommer hir från släkten så det blir säkert kul nästan .. Gillar ju inte riktigt fester så med släkten hah . Men det blir säkert okej. Dom kommer om ca en halvtimma. Måste fixa mig lite det sista har plattat håret och tagit på mig lite enkla kläder städat rummet så ja det är väll mest att fixa sminket. Hmm funderar på att söka på någon cool frisyr man kan göra , fast kanske inte . Tänk så blir det helt missbildat så måste jag platta mitt hår igen och det tror jag inte jag hinner jaja blablabla får se hur det blir.
Ha en bra kväll , det ska jag försöka ha får se hur det blir med det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0