TJA TJA BLOGGEN.

TJENA TJENA!
Idag är det sjukt äckligt väder , bläää !
Hade väntat mig fint och soligt väder typ perfekt men så blev det ju såklart inte ............
Idag ska jag träffa elin förmodligen om hon inte är för trött eller så , ahh det är ju annan tid i thailand och nu så kommer hon hem och då blir allt lite galet om man säger så.
Men jag bara måste få träffa min lilla bäbi , vi klarar oss inte utan varandra så är det bara!
Just det måste städa mitt rum eftersom mamma ska ha partaj idag med , känner på mig att jag kommer sitta forever alone på gladiator soffan .. Alla i min familj vill bara kolla på melodifestivalen och det känns som om jag växt ifrån den eller något , tycker bara att det är trist att sitta o kolla på det , desutom händer det ju typ inget bara massa låtar .. aja.
Och dom har inga pauser heller så då kan jag inte smsa (sägervi) Nä nu försöker jag bara ta fram det negativa i melodifetivalen orkar inte med det posetiva eheheheee.
Ha en bra dag så hörs vi (trorjaghoppas)
PUUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0