@ Bibblan.

väntar på bussen som kommer halv fem klockan är bara fem i fyra orkar inte.
ska ut o springa sen tror jag om jag orkar och inte är för lat som vanligt.
efter det duscha och plugga matte som in i helvete ganska planerat va ?
ganska okej skoldag men tröttsamt som alltid , sjukt trött efter måndagarna
pallar inte med dom helt enkelt ..
ska försöka fixa lite bilder under veckan men kan inte lova något.
HEHE. jag är så lat , vi gjorde världens coolaste och amatörigaste
musikvideon idag på musiken , haha så himla mobbad och failad.
hjälp finns inget bättre än sånna videos !
Maybe kanske kanske lägger jag upp den på bloggen ..
får se , vill inte skämma ut mig mer än nödvändigt ,
YOU KNÖW !
Måste skaffa lite sommarkläder , kanske ränsa min garderob när jag kommer hem ?
Göra om lite plagg , prova saker inför sommaren ?
Inte fel .. men nu kan jag inte bestämma mig ..
Hoppa joggandet ? Tror det , gör lite hemmaövningar istället.
SÅ himla cp lat så är det bara.  Helvete också.
Jag vill ju jogga , men kshabjslde<d.
Får se hur jag gör , tack vare bloggen kan jag inte bestämma mig .
Fuck you bloggen , nä bara skoja , kom så ger jag dig en kyss bloggen :*
ehehe , älskar min blogg precis som alla andra !! :D
Shit .. jag är en sån himla tönt .. ha-ha-ha.
Långt inlägg för att vara mig ?!
Kanske det ..
JUSTE TYCKER DET ÄR JÄTTE KUL ATT NI KOMMENTERAR !
FORTSÄTT GÄRNA MED DET !
TIPSA ERA BLOGGAR ELLER VAD SOM HELST , STÄLL FRÅGOR ?
VA BARA TVUNGEN ..........................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0