Det blev som det blev när det inte blev som det skulle.

Japp min dag har varit .. förvirrande .
Rubriken talar om hur det va idag haha.
Känner mig nästan taggad till skolan imorgon .. Helt sjukt.
Juste ska på begravning på tisdag kommer nog inte vara uppdaterat då ,
eftersom jag absolut inte kommer vara på humör !
Längtar ihjäl mig till äkta männsikor ikväll , hahaha jag är en sån nörd det ät sista avsnittet ..
FML. FML. FML. FML. FML. FML. FML. FML. NÄ JUST KIDING ..
Men det är sista avsnittet .. cutt cutt säger det !
Får väll knarka svt play eller ?!
Ehehehehe ...
Förlåt för att detta är dagens ändå inlägg i think .
Men har annat för mig .. Nu ska jag smsa haha nolife lixom ...
gammal arkivbild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

veckans blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg-.html#comment

2012-03-19 @ 07:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0