HELG.

Fytusan vad glad jag är nu helg !
Förlåt för emo känslorna på tyskan ehe ..
Första fredagen jag är hemma på typ 1 månad eller 2 ?
Händer alltid en massa saker på fredagar men kände att jag behöver vara hemma
denna fredagen så tacka nej till att åka till kungsbacka med vännerna o bara slappa
här hemma , väldigt skönt måste jag säga ! Ska promenera lite sen tror jag så
himla fint väder , fota naturen lite kanske ? La faktiskt över alla bilder från mobilen
så det blir säkert bra nu när jag har bilder .. Dock är det ju mobil kamera så inte
så himla bra kvalite på bilderna .. men har inte fått tillbaka min kamera än , den
är sönder .. deprimerande ..
Ska ta en dusch sen också , seri lite halvt drogad ut ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0