HOLA HOLA.

Hej sötnosar , förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte varit på humör alls för att blogga !
Om en stund träffar jag elin och tobbe eller tror jag om planerna inte ändras.
Ska dra på mig ett par jeans sen är jag klar.
Haft en slapp dag , ganska skönt. Varit väldigt mycke i veckan , kompisar hit och dit.
A .. ni vet. Fredagen igår gick alldeles för fort , vi var på johns place otroligt mysigt!
Älskar det verkligen ! Som vanligt var det jätte god mat trodde jag skulle spricka!
Man får unna sig sånt ibland .. Typ slicka rent tallriken .. nä skoja med er ;)
Får se om det blir mer uppdatering ikväll , formodligen inte ..
Ha det jätte mysigt , never say never blir min kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0