New in!

Som ni vet va jag o handlade lite i tisdag blev ett par shorts o en vanlig tröja som jag berättade i förra inlägget , jag lovade ju också lite bilder som ni ska få se.
Men just nu hade jag tänkt berätta lite om min dag dåråå , Vart ganska chill ändå.. Förutom matteprovet fick lite panik om man säger så , nä men det gick faktiskt lite bättre än förväntat så en liten lättnad iaf. Vi hade engelska och det va så himla bra för jag kom precis på hur min "crime story" skulle vara perfekt! Jao så hade vi ingen no vilket va skönt för läraren kom aldrig så jag och några andra drog ner till ica och köpte lunch typ ? Va jätte skönt med en promenad i det fina vädret! Nu är jag hemma o det ät jätte segt typ kan inte fatta att jag varit hemma 1,5 timma känns som mycke mer !! Imorgon är det fredag så himla bra , hahaha . Får se vad jag hittar på brukar aldrig vara hemma på fredagar .. Men eftersom jag inte planerat något så blir det nog så </3 Forever alone ..
Här har ni bilderna på kläderna , asså är så arg att jag inte köpte ett par jeans också .. får handla det i göteborg om jag hittar något .. hoppas.
fattar inte varför bilden på tröjan blev så liten ?!
shortsen älskar jag verkligen ! Men dom är mycket snyggare i verkligheten och fransigare nere vid benen a helt klart mycket snyggare i verkligheten haha , kommer passa perfelt till portugal o afrika , ska skaffa mig en fin bränna så blir det galet bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0