PLUGG TIME !

Nu är det dags , plugga !
Vill ha kakor , åhh ballerina kakor gott !
Ehe tjock .
Behöver två par nya jeans , enligt mig fler men ..
tror bara jag kan övertala mamma om två ..tre i bästa fall.
Tror jag shoppar det i helgen isåfall bästa fall imorgon men
då hade jag tänkt att träna lite hemma typ springa och hemmaövningar.
Tränade lite igår och massa ben o mag övnigar så har jobbig träningsvärk.
Men det är bara härligt eller nästan .. Skönt att känna typ att man har
rört på sig och inte bara suttit hemma o degat som jag gör nu typ ?
Puss o hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Vill bara säga att du har sjukt bra blogg har följt den ett tag nu och ville bara lämna min första kommentar :)

Skulle betyda hur mycket som helst om du gav min blogg en chans! :)

Ha en fortsatt bra dag! :)

2012-03-14 @ 20:26:53
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: caroline

Vad kul att du läser min blogg och tycker om den !

Självklart kollar jag in din blogg !

önskar dig detsamma !

2012-03-15 @ 12:45:34
URL: http://flyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0