SHOPPING (IGEN)

Heej på er !
berättade inte igår att jag shoppade lite köpte en juicy tröja (<333333)
eheheh , köpte även ett ear cuff , hårnålar och ett par skor.
Men idag så va det jag molly och elin som hade tänkt träffa några i kungsbacka men så blev det inte men vi åkte in ändå , vi köpte jordgubbar och grädde hahah hjälp vågar knappt berätta mer!
Vi fick alla blickar på oss , pinsamt var det men kul , jätte kul.
Molly åkte hem lite tidigare än mig och elin , vi gick o kolla lite kläder flummade så som vi brukade!
Köpte ett linne på jc , ganska enkelt men snyggt like like ! ;)
Det kanske kommer bilder haha får se hur lat jag är :PpPpp
Ska ta en macka eller något , magen kurrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0