@ the duckface

Tja på er , skulle vart hos elin nu men den himla cp bussen kom ju aldrig , blev skit arg !
Så nu måste jag vänta en timma , vet ni jag hör bussen .. jag ser bussen helvete .
Jaja lika bra att fortsätta inlägget eftersom jag ändå inte hinner att springa ner till den.
Satfläsk.
På tal om fläsk .. jag har inte tränat på jätte länge .. Måste börja med det igen !!
Röra på mig , få fin kropp och sluta äta en massa onyttigt men det har jag faktiskt blivit bättre
på ! Men jag är en riktigt gottegris och jag älskar maat !
Men det är inte helt lätt att skaffa sig en snygg kropp för då hade alla varit vältränade ?
Mår nästan dåligt av alla som bara : åhh jag är så smal och har tränat 9534 gånger idag
så nu blablabla , nä ganska övedrivet mycket övedrivet men asså det är ju typ så ?
Nu har jag ätit pizza då måste man träna ihjäl sig ?
OMG jag åt ett chips nu får jag fettma !
jao så är det typ när man läser vissa bloggar ..
Jag menar absolut inte att det är fel med att träna det är jätte bra !
Men det kan bara bli så himla överdrivet på många sätt.
Känns som om 13/14 åringar går på diet ? SJUKT !
jaja nog om det , ni får göra hur ni vill , jag har mitt liv ni har erat.

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Hej! Kul att du var med i Dagens blogg, har nu dragit en vinnare utav över 200 st som var med så gå in och se om det blev du :)! Om inte så hade det vart sjukt kul om du anmälde dig igen :))

Och hoppas allt är bra med dig, har du gjort något skoj idag :)?

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

2012-03-08 @ 18:00:04
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0