Utkast: Maj 5, 2012

Skäms faktiskt över uppdateringen hehe sorry men livet kom emellan ..
Ganska sant ändå haha , men haft fullt upp i veckan bokstavligt talat!
Orkar faktiskt inte med att prata om allt som hänt , men igår så var jag hos frisören.
Jag klippte mig och blekte mitt hår! Till början var jag missnöjd men när jag kom hem
och fixa lite med det så poff blev jag riktigt nöjd och är så glad nu !
Idag va jag med elin vi sprang runt i göteborg och hade jätte mysigt , kul med något annat än kungsbacka lixom !!
Köpte ett par tuffa örhängen och bomull pads haha , shopade lite i fredags också vart en spetströja som är benvit och en vit topp som ska lämnas tillbaka dock. Fick den i fel storlek asså jätte knäppt tog XS o när jag kom hem så var den i M va ju så jäkla säker på att jag tog  XS hahaha asså jag kan inte sluta tänka på det seriöst!
Men ha en riktigt mysig lördag så hörs vi puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0